Korporatīvā stila izstrāde
Korporatīvā identitāte – uzņēmuma vizuālais tēls, grafisko elementu kopums (logotips, vizītkarte, aploksne, veidlapa u.t.t.), kas izveidoti vienotā stilā. Tā nepieciešama uzņēmuma atpazīstamībai klientu un partneru starpā, kā arī tā palielina uzņēmuma atpazīstamības un uzticības līmeni.
Tas nozīmē, ka nepieciešams pievērst īpašu uzmanību korporatīvā stila izveidei, lai rezultātā veicinātu uzņēmuma veidošanos un attīstību.
Preces iepakojuma vai dāvanu iesaiņojuma dizains
Pirmais, ar ko saskaras patērētājs, ir uzņēmuma seja. Ar tās palīdzību var pievērst uzmanību un likt izdarīt izvēli par labu noteiktai precei. Cilvēks vidēji 10 sekundēs novērtē preci un pieņem lēmumu par pirkumu. Tālāk patērētājs vai nu izdara savu izvēli par labu produktam, vai arī turpina meklēt.
Preču klāsta etiķetes dizainam jāievēro līdzsvars atšķirību un līdzību starpā. Svarīgi izcelt katras produkta variācijas individualitāti un nepazaudēt kopējo produktu klāsta koncepciju.
Reklāmas poligrāfijas dizains
Reklāmas produkcijas dizains ietekmē tās efektivitāti. Efektīga, spilgta un radoša prezentācija, loģisks un saprotams kompozīcijas risinājums, profesionāla idejas īstenošana materiālā – šie faktori nodrošinās jūsu reklāmas panākumus.
Apģērba brendinga izstrāde
Jebkuram cilvēkam ir svarīga vizuālā uztvere. Daudzu pazīstamu uzņēmumu atšķirība ir tā, ka tie saprot, kā pievērst sev uzmanību ar preces iepakojuma palīdzību. Zīmola uztvere nebeidzas ar tā logotipu.
Tas ir svarīgi gan preču ražotājiem, gan interneta veikaliem, kas var izcelties ar pasūtījuma oriģinālu un skaistu iepakojumu, atšķirībā no konkurentiem, kuri nepievērš tam pietiekošu uzmanību.
Lai zīmols būtu veiksmīgs, tam jāatšķiras no saviem konkurentiem, bet preces augstas kvalitātes iepakojums ir efektīvs veids, kā izteikt un uzsvērt šo atšķirību.